sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

Askel eteenpäin

 Aiemmassa postauksessa kerroinkin jo myyjäisistä joihin osallistuin. Päätin myyjäisiin osallistumisesta vain vajaa kaksi kuukautta ennen myyjäisiä. Ajattelin, että kesälomalla minulla olisi aikaa täysipäiväisesti valmistaa tuotteita myyjäisiä varten. Toisin kuitenkin kävi, kun kolmen viikon "käsityöloma" siirtyikin elokuun puolelle. Tämä tiesi siis ahkerointia työpäivien jälkeen, jottei myyntipöytä ammottaisi aivan tyhjyyttään. Tuotteita ei ollut kovin suuria määriä ja valikoima oli paljon alkuperäistä suunnitelmaa suppeampi. Tästä huolimatta olin tyytyväinen tuotteisiin mitä sain aikaan. Jos arvioi myyjäisten onnistumista, niin jotain kertoo se, että varasin jo myyntipöydän valmiiksi ensivuodelle ;)
Myyjäiset sytyttivät myös kipinän viedä käsityöharrastusta uudelle tasolle. Aiemminkin olen leikitellyt ajatuksella toiminimestä, mutta vasta nyt aloin harkita asiaa vakavissani. "Ei minulla ole mitään hävittävää!" on ollut se ajatus, mikä on viime päivinä pyörinyt päässäni. Tämän pyörittelyn seurauksena päädyin täyttämään toiminimen perustamisilmoituksen. Innostuksen ja jännityksen sekaisin tuntein olen ottamassa yhtä askelta eteenpäin käsityöharrastuksen parissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti